Lite allt möjligt..

Igår var jag på bio, den var bra! Såg den nya Wallander-filmen; Hemligheter. Vi var hela 6 pers i biosalongen... Måste ju säga att det var lite dåligt... Men kanske inte så konstigt, jag visste knappt att det hade kommit en ny Wallander...
Sen bar det av hemåt...
Sista julklappen inhandlades idag, nu är alla klara...
Imorgon bär det av till Östhammar, jobba och julfirande! Men först ska det bli lite seriöst plugg i skolan!
Just nu försöker jag packa, vill ju inte ha för mycket med mig så att det blir för tungt att släpa, men vill heller inte ha för lite med mig eftersom det både är julafton, utgång på juldan och nyårsfirande som står på schemat... Måste fortfarande klura lite på det där med packningen, hehe...
Julklapparna ska man lyckas släpa med sig oxå... kanske ska slå in dom... Fast det är ju inte speciellt många eller stora julklappar... Jäklar!! Kom just på en sak jag glömt... Varför fixade jag inte det på stan idag för!? *grr*
Nää dags att ta tag i packningen igen tror jag, om det ska bli nån ordning på det hela...
Vill ju hinna med att sova lite oxå... :)

God Jul!
 
Om vi inte hörs innan...

Natti...

Kommentera här: