Det går segt det här...

... att uppdatera bloggen alltså...
Men nu är det så många som har varit på mig så jag lär väl skriva en rad eller två! :)

3 dagar kvar på praktiken har jag nu... Tiden går för fort alltså... jag hinner knappt med... Men det är kul! Man lär sig mycket, och det är ju därför vi är ute på praktik!!!

Annars så är schemat lika hektiskt som vanligt!

Torsdag: praktik, och ett försök till att tvätta...
Fredag: klippning (längtar), färd till Uppsala, utgång med Louise (laddar för fullt)...
Lördag: tillbaka till Gävle, fest och utgång på kvällen...
Söndag: vara bakis, adventsstäda och titta när dom tänder Bocken...

Måndag: praktik...
Tisdag: seminarium...
Onsdag: sista praktikdagen...
Torsdag-fredag: PLUGG!!!
Lördag: tenta eller tentor... RENT på kvällen (i STHLM)
Söndag: tenta...

Måndag: skolan...
Tisdag: praktik???

Julkortspysslet har jag börjat med idag oxå... lika bra om man ska kunna skicka iväg dom i tid!

Jaha, det kanske inte blev så rolig läsning, men nu har jag iaf uppdaterat, lovar att jag ska försöka skärpa mig...

Åter till Bonde söker Fru... sen blir det sängen.... förstår inte varför jag är så trött hela tiden...

So long å god natt...


Kommentera här: