Seeeeeg dag...

Inte att den har varit tråkig eller så, men den har varit seg...
Är så förbaskat trött idag... Trots att jag gick och la mig i skaplig tid igår...
Slutade vid 14 idag, somnade nästan på bussen hem...
Åkte ner på stan, en sväng, efter att först varit hem för att hämta plånbok och mobil (som glömdes hemma i morse)
Köpte en ny hlaskedja till mitt älskade halsband, så nu kan jag använda det igen...
Gick oxå och fönstershoppade julklappar... (alltså försökte komma på vad jag ska köpa till folk)
Jag tycker det är kul med jul och julklappar men det är så svårt att komma på vad man ska köpa...
Så hit med era önseklistor gott folk!!!
Nu blir det lite mat... sen ska det nog betalas räkningar, studiestödet kommer ju imorrn...

Just ja, imorrn ska jag på bandy för första gången i mitt liv! SAIK- Sirius... det ska bli kul å se vad det är för nått...  Just ja, det är nån tjejfest samtidigt oxå ju! Vin och buffé, och sminkhjälp av Make-Up Store! Blir nog skoj!

Nej nu kurrar magen...

Ha dé!

Kommentarer:

1 Ella:

Ang västerbron, kan tänka mig att det är hoppvänligt :S
men huruvida de hoppar därifrån i någon film måste jag få återkomma angående...

(och gud vad vuxet att gå och planera julklappar redan! :D )

2 Sofia:

jag vet att du är trött å så =) men jag vill ha lite ny blogg att läsa!! jag är uttråkad ju!! herregud, skänk mej ett liv!!

Kommentera här: