Hrm...

Skäll på mig om ni vill...
Men jag har som ändrat åsikt...
Varför ska inte tjejer kunna ha lite kul!?!? Det är inte bara killarna förunnat att kunna ha en "nightfriend" (ord jag snappade upp på tv, kk låter så ful...)
Kom fram till att jag nog inte var så intresserad av den där grabben som jag trodde att jag var...
Så om man säger såhär, kontakt är etablerad igen... jag har antagit hans erbjudande...(http://rixpucko.blogg.se/2006/september/inte-for-stora-forhoppningar-var-det-ja.html)
Men nu är det på lika villkor!
Som tex, träffar man någon annan, eller om känslorna börjar spöka, eller om man inte vill längre, då bryter vi direkt!
Klart man ska kunna ha lite kul!
Kan bli en låååång höst annars... hehe...

So long...

Kommentarer:

1 Myra:

Håller med. Man måste få unna sig lite. :)

2 Therese:

U go girl!!!

Kommentera här: