Inte för stora förhoppningar var det ja...

Nää det fick jag höra, ha inte för stora förhoppningar på mig... 2 gånger t.o.m...
Fattade inte riktigt först vad han menade med det...
Idag fick jag svaret...
Han sa, jag citerar: "Det enda jag är med på är att ha ett rent sexuellt förhållande, utan nåt som helst annat.."
Tji fick jag... men jag var ju förvarnad så jag är egentligen inte förvånad...

Det var kul så länge det varade...

Men som tjej ska man ju hålla på å tolka å vrida å analysera ALLT, så jag får ju skylla mig själv som hoppades liiiite mer på nått annat...

Jaja, det är bara att ge sig ut på jakt igen... wish me good luck!

Natti natti!

Kommentarer:

1 Sofia:

jag skulle vara överlycklig över att ha ett sånt förhållande med!!

2 Johanna:

Jovisst, det skulle jag med, men inte när det inte är på lika villkor...

3 Maria:

Karlar....Can live with them, can´t without them!

4 Jonna:

Ja.. Varför är det bara vi kvinnor som törstar efter närhet och bara att få träffas o vara tillsammans liksom? Även om sex är himla kul.. Det roligaste man kan ha utan att skratta faktiskt..
:-D hehe
I alla fall.. Du hittar snart nån som är bättre J.. Kan ju inte missa en sån cool brud som du!

Kommentera här: