En obekväm sanning...

Idag har jag sett Al Gore´s film "En obekväm sanning"...

Jag kan ärligt säga att jag var rädd när jag gick därifrån...

Vad gör vi med våran planet?

Hur kan en del vara så idiotiskt korkade och påstå att vi människor INTE bidrar till den globala klimatförändringen???

Jag fick mig iallafall en tankeställare efter filmen, har du chansen att se den, SE DEN!!! (den går på Tv4 Fakta söndag och måndag...)

Vi kan stoppa hotet mot vår planet, vi kan göra något åt det, men det krävs insatser av ALLA!!!



Kommentarer:

1 C:

Håller med dig!!!! Se filmen och få upp ögonen nu, inte om 10 år!!! Då är det försent!!!

2 Annelie:

Usch jag har inte sett filmen,men fastnade av någon anledning när den gick på Oprah,som jag aldrig tittar på.Jag låg helt enkelt och vilade med tv.n på och fastnade, och tänkte som dig.FY va otäckt

Kommentera här: