Praktik...

Nu har skolan kört igång igen då!
Började med 2 lååånga dagar i skolan...
Det är jobbigt att sitta stilla hela dagarna...

Idag har jag varit på KTC på sjukhuset, träffat klinisk adjunkt och huvudhandledare, och blivit runtvisad på Onkologen där jag ska ha 7 veckor av min praktik!
Det ska bli kul och intressant och förhoppningsvis intressant!

Många säger att på sista praktiken faller allt på plats och jag hoppas innerligen att det stämmer!
Så förvirrad, rädd och nervös som jag är nu har jag nog aldrig varit!
Känslan att man inte kan någonting finns hela tiden!!

Men jag har fått lite beröm idag iaf! Mamma hade träffat en som jag hade som patient i somras och hon hade berömt mig och tyckt att jag var duktig och att jag säkert skulle bli en bra sjuksköterska! Det kändes ju bra att få höra det!

Nu är det sängdags! Tidigt morgon imorrn...
Det är nackdelen med detta jobb... börja 6.45 på mornarna...

Så... God natt!!

Kommentarer:

1 Sofia:

det är härligt att kliva upp tidigt.....
död död död död död

Kommentera här: