Bio!

Ikväll har jag och Lousie varit på bio!

Jan Austen Book Club såg vi!
Den var riktigt bra, en riktig "feel-good-movie", man gick därifrån med ett leende på läpparna!

Det var längesen jag var på bio, tror det var Hairspray, å det var ju ett tag sen!
Jag tycker om att gå på bio, det är en annan upplevelse!
Helt klart finns det störningsmoment som prasslande påsar, för högljudda diskussioner, vibrerande, surrande och ringande mobiler... men bortser man från det är bio helt klart en upplevelse! En trevlig sådan!

För en liten stund sen, när jag var på toa (man tänker väldigt bra där...), kom jag på att om exakt en månad har jag jobbat min första dag... lite skrämmande måste jag ju säga att det känns.... Men kul!!! En nystart liksom!

Nu tog kvällen en intressant vändning...
Lousie får en massa snusk-sms och mms...
En hel del skratt blir det!
Det är sånt som livar upp en regning kväll som denna! Haha...

Vilket hoppigt inlägg det här blev nu...
Kanske kan bero på att jag inte har skrivit på länge...
Men jag lovar att det ska bli bättring!
Snart...

Nää god natt på er!
Kram!

Kommentarer:

1 Louise:

Som vanligt så avslöjar du alla smaskiga detaljer om vad jag har för mig haha.

Kommentera här: