And off I go...

Imorgon lyfter jag!
55 minuter kommer jag att befinna mig i luften!
Om inget går fel...
Då kommer jag att ha färdats dom x antal milen mellan Arlanda och Landvetter...
Sen blir det en överraskning...
Vem hämtar mig?!?

Mamma och pappa?
Linda och Mange?
Eller kanske rent av alla fyra?

Blir det fint väder blir det nog Linda och Mange som hämtar och sen beger vi oss till Liseberg...

Är det regn blir det nog mamma och pappa och då vette sjutton vad som händer...

Det återstår att se!

Hur som helst kommer jag hamna i Kungshamn någon gång under morgondagen!

Nu ska jag fortsätta packa, jag är dålig på det...
Jobbar bäst under press...

Kl 05.00 imorrn bitti ringer klockan, då ska man hoppa upp ur sin skönhetssömn...
Kanske dags att sätta lite press på sig själv nu alltså...

Ha de gott alla vänner, på fredag är jag tillbaka igen!

Kommentera här: