Lägenheten...

Eftersom jag nu har fått min dator kan jag ju lägga ut lite bilder på min alldeles nya lägenhet som jag för övrigt trivs kanonbra i!!!

Vi börjar med det som brukar kallas för hemmets hjärta, alltså köket!

94946-74

Där sitter jag inte alltför ofta och äter... det blir för det mesta bara frukost där... Så tråkigt att äta själv ju...

image73

Det är alltså här jag tillreder mina mästerverk till måltider! Ett stort och bra kök, mycket mer plats än i det förra!

Rundvandringen fortsätter till Vardagsrummet/sovrummet:

94946-75

Soffan, där spenderas rätt många timmar, tittandes på...

94946-76

...dumburken... Som för övrigt ska få en ny tv-bänk... Men jag har upptäckt att utbudet av hörntv-bänkar inte direkt uppfyller mina krav... så jag för väl vända mig till snickaren farfar och be honom åstadkomma nått som kan motsvara mina krav.

94946-77

Ja det här var sovrummet då... man skymtar även lite av mina lilla plugghörna... Skönt att inte behöva sitta vid köksbordet, men jag har upptäckt att min skrivordsstol är himla obekväm... Den är hård och knarrar... Inte en students bästa vän...

Väggarna är för tillfället väldigt tomma, dels för att jag inte har så mycket tavlor att sätta upp och dels för att jag tänker vänta tills jag verkligen vet vart jag vill att tavlorna ska sitta! Därför får det vara tomt ett litet tag till! Det finns även lite annat småpyssel jag behöver fixa till, men det får jag ta undan för undan!

Badrum har jag, men jag utelämnar det, kan ju inte visa upp allt! :) En hall och en balkong finns oxå!

Fast min lägenhet upplevs ju naturligtvis bäst i verkligheten!!

Kommentera här: