Flytt pågår...

... i dubbel bemärkelse!

Idag flyttade jag bloggen, hoppas allt ska funka som det ska nu då!

På lördag flyttar jag mig själv!
No longer inneboende hos Lousie, även om det är trevligt ska det bli skönt med ett eget boende.

Nu är det inte värsta drömpalatset jag ska flytta till, nej då... Man kan som säga att jag är tillbaka på ruta ett, där jag började i Gävle. Nu kommer jag flytta till en lägenhet på 26 kvm som ligger i Lutghagen, och nej, jag har inte köpt den... Jag ska hyra i andra hand, det är inte det billigaste alternativet, men det får duga så länge!

Så i helgen blir det full fart! Flytt + att jag ska jobba... Kanske inte den bästa kombinationen men så blir det när det blir lite hastigt påkommet...

Snart dags att njuta lite av solen tror jag... :)

Kommentera här: