Fullt upp!

Närmaste tiden kommer jag ha rätt fullt upp...

Fredag
- Jobba 6.45-16
- Hämta pappas bil som han lämnar kvar
- Börja köra grejor till lägenheten jag ska flytta till

Lördag
- Fortsätta med flyttandet, mamma och pappa kommer med lite grejor
- Jobba 14- 21.45
- Stupa i säng i den nya lägenheten

Söndag
- Jobba 6.45-15
- Antagligen försöka få ordning i flyttkaoset

Måndag
- Jobba 14-21.45

Tisdag
- Jobba 6.45-16
- 18.00 samling vid studenternas för att delta i Blodomloppet med jobbet

Onsdag
- Jobba 6.45-16 (antagligen med jordens träningsvärk)
- Åka till Stockholm med Johanna och Tesse för att gå på Berns och titta på Gavin DeGraw

Torsdag
- Lyckats boka in en tvättid
- Jobba 14-21.45

Fredag, Nationaldagen
- LEDIG!!!

Kommentarer:

1 moster:

Det är tur att du är ung!!Skulle inte orka med ditt tempo men jag är ju gammal jag...Hi hi!Hoppas detgår bra idag med flytt och allt.Jag väntar på att Roger ska komma hem,han har varit i Hamburg,kört båtar åt Skadeservice!!Dom hade panik med chaufförer så han tog ledigt och jobbade lite extra!Passade på att köpa lite sommardricka oxå!!Hej Hej!

Kommentera här: