Nu var det ett tag sen...

Vad har hänt sen sist?
Inte så mycket...
Jag jobbar mest och mer kommer det bli...
Har fått ett pissigt schema, är endast ledig 3 helger fram till den 16.e mars...
Helg 1: nästa helg då jag har inflyttningsfest
Helg 2: är jag i Åre
Helg 3: är jag i Stöten

Det känns så där... och i veckorna jobbar jag i snitt 6 dagar... (ja dom veckor jag inte har helgen ledig då...)

Annars då?
Jo, kärleken lyser med sin frånvaro, enda uppskattningen och komplimangerna jag får är från 80-åriga gubbar och 92-åriga dementa tanter på jobbet!
Jag trivs med sjuksköterskeyrket, men börjar tröttna på jobbet (kan det vara för att jag ska sluta tro?) tur man börjar på nytt om mindre än 2 månader (nää,  än är det faktiskt inte dags att börja räkna dagar, dom är alldeles för många...)
Jag toktrivs i min lägenhet! Går runt här hemma och myser om dagarna!

Livet rullar på trots allt... trots att jag inte visat livstecken på bloggen på över en vecka... JAG LEVER! :)

Nej, nu är det god natt, ska vara i tvättstugan 7 imorrn bitti... *suck*

Kommentera här: