Heldag.

Heldag i Stockholm med 2 vänner. Syftet var att hitta en klänning till gravida Julia till ett bröllop som vi fika p om 3 veckor. Klänning hittade vi på, och lite annat!

Åt lunch i Saluhallen på Östermalm, en underbar kräfttoast!

Av en slump traskade vi förbi hypade Laudrée! Knallade in och köpte varsin macaron! Smarrig var den!

Köpte ett nytt fodral till mobilen, en knallig gul färg! Shoppade även en väska från Lindex som jag ska ha träningskläder i!

Bruka Design är ett av mina favoritmärken så vi slank in i Östermalmsbutiken. Jag gick därfifrån med en tavla!

Kommentarer:

1 Johanna Andersson:

Fin tavla! Men du, jag hoppas att du är medveten om att bröllopet är om två veckor. Alltså den 2:a ;)

2 Johanna:

Äsch, petitesser ;) Hahaha! :)

Jo då, jag vet att det är den 2.a! :)

Kommentera här: