2006

Är snart slut...

Tänk vad fort tiden går... det låter som en klyscha, men det är faktiskt sant!
Jag har bara 1 år kvar, sen är jag klar sjuksköterska... det är helt sjukt...

Vad har man då hunnit med detta år!?
Det vet jag knappt själv... men jag vet att jag har haft kul iaf!!

Julen har varit bra! Många klappar blev det, en massa saker som jag hade önskat mig!

Nu har jag då varit ledig i dagarna två! Igår var jag in till Uppsala med Johanna, vi skulle kolla in rean, men tröttnade rätt fort på att trängas med alla andra...  Inte blev vi gladare när vi kom tillbaka till bilen... Det satt en P-bot på rutan... men det var inte bara vi som hade fått... Den ska förresten överklagas!!

Idag har jag inte gjort mycket alls, var med mamma på stan, justerade glasögonen, köpte ett armband för presentkortet jag fick i julklapp och sen åkte vi hem och jag och syrran  började röja uppe på övervåningen... Klädkammaren och toaletten är nu i gott skick! Fattas bara att hallen ska se någorlunda bra ut! Men det kommer...

Imorgon ger jag mig av hem mot Gävle igen! Ska bli skönt! Mamma och pappa skjutsar upp mig! Det är bra, får jag med mig julklapparna oxå! Lite jobbigt att släpa en dammsugare på bussen...

Nää nu ska jag ringa ett telefonsamtal!

Ha dé bra gott folk!!

So long...

Kommentarer:

1 Jonna:

Aj aj.. P-böter är inte roligt.. Hoppas dom lyssnar på överklagandet..
Ha ett gott nytt år bruden!!

Kommentera här: