Söndag.

Lite bloggtorka denna vecka tror jag... Men det har inte hänt så mycket annat än jobb och lite träning.

I torsdags fick jag ett nytt träningsprogram på gymmet så i fredags var träningsvärken ett faktum.
Fredagen bjöd också på bebisgos i Tierp och en AW på Stationen med vänner.

Lördagen bjöd på lite shopping och god mat med vin på kvällen tillsammans med N.

Idag har varit en lagom slapp dag. Råkade sova till halv 12. Runt halv 3 tyckte jag det var en bra idé att ta mig ur mjukisbrallorna! Tog en sväng till Ikea och sedan Citygross för att fylla på förråden lite. Hann även med att beskåda ett skyfall inifrån bilen.

Kvällen har spenderats halvt engagerad framför tv'n. Det är ju bara en massa dåliga program på tv nu. Har läst lite, spelat lite Songpop och halvtittat på en kass film. Snart blir det sängen, 06.35 imorgon sitter jag på en spinningcykel ;)

Nedan följer lite bilder från veckan.

Kommentera här: