Tråååååk...

Såg man fram emot att äntligen ha en lördagkväll ledig när man är i Östhammar...
Jo tjena...
Kompisarna har flytt fältet!
Haha, nä då dom är bara på 30-årsfest...
Snacka om att man har dålig timing...
Har inte ens mamma och pappa att bråka med...
Mamma är på Mamma Mia i Sthlm...
Pappa var inte hemma när jag kom hem från jobbet, ringde mobilen hans, men oj då! Den låg visst kvar hemma i hans jobbarbyxor... Ringde till L. som jag antog att pappa var med... Jo då, där var han, dom var i Sthlm dom med och tittade på några gamla grävmaskiner... så jag blev ju som själv... hur kul är det!?

Det är bara SKIT på tv... så nu tänker jag sitta här och tycka ruskigt synd om mig själv!

Det är nästan så att jag skulle kunna gå och sova så tiden går fortare och det blir en ny dag... visserligen ska jag ju jobba imorrn... Men jag ska ju visst hämta mamma vid bussen när hon kommer hem, så det var ju ingen bra idé...

Jag vette sjutton när pappa tänker ta och komma hem...

Nää nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv...

Bye bye...

Kommentera här: