Garderoben är utrensad på gamla lik*...

... ingen rolig uppgift men den var nödvändig!

Sinnesstämmningen har åkt upp och ner under kvällen. Från leenden på läpparna till tårar rullandes nedför min kind... Jag är inte en tjej som brukar gråta över killar, men ikväll har det hänt...

Jag behövde rensa, jag behöver tänka om...
Jag är värd något bättre än att vara ett "efter-krogen-ligg", det ger mig inget! Jag sänker bara mitt eget värde, både i mina och andras ögon, om jag går med på något sådant.
Det är slut nu med "one-night-stands"!
Jag måste bestämma mig för vad jag vill ha, vad jag är ute efter. Vara ärlig, rak och klar med vad jag vill, både inför mig själv och andra.
En kille ska vilja ha mig för att jag är jag, inte för att jag hoppar i säng med dem första kvällen. Det är inte sexet som ska gå i första hand, det ska bara vara en trevlig bonus. Det ska vara mig de faller för, mig de ska vilja ha, mig de ska sakna och längta efter.


*= killar

Kommentarer:

1 Louise:

Mission completed, over and out :)

2 syrran:

Fan jag som trodde du allvarligt talat rensat garderoben... (bokstavligen)

men men.. " jag hoppar i säng med dem första kvällen"

Nu har du verkligen avslöjat dig själv lite för mkt..

3 Johanna:

Syrran: har inte sagt att det är något jag brukar göra... Besviken nu? Trodde du att du skulle få en massa kläder?

4 Syrran:

nej men de framgår i texten! ja jag vart lite glad där en sväng, lite gratis "sommar kläder" skulle inte vara helt fel

5 linda backman:

måste det ena utesluta det andra? :P

Kommentera här: