Höstpyntat i lägenheten.

Ändrade färgskalan i lägenheten förra veckan. Har fastnat för lila nu i höst! Vill helst ha lila överallt men inser att jag får begränsa mig lite.

Knäppte lite kort ikväll. Ljuset är väl inte det bästa, men jag visar bilderna ändå.


Hösten har inte flyttat in i hela lägenheten. Vardagsrummets sommarkuddar fick flytta in i sovrummet.



Utemöblernas dynor ligger inne... Den där dynboxen vi köpte var inte det bästa köpet...



Älskar vår tv-bänk! Lång, vit och fin!



Älskar även vår lampa! Det blir så häftiga mönster på väggarna! IKEA såklart ;)



Gammal skivspelare som N har ärvt. Silverljusstakarna har tillhört min gammelmormor. Jordgloben är min mosters gamla, hittade på den i hennes förråd i somras, hon fick den någon gång på 80-talet, men den fungerar än!



Matplatsen och även min dataplats (även om jag just nu sitter i soffan..;) )



Vilket nummer vi bor på? Hittade plåttavlor om 3 på Åhléns, tycker dom är så coola!



N fick blommor utav mig i fredags! Liljor, dom är ju så fina!

Nej, nu ska jag ta mig till sängen. Det är ju en dag imorgon också.

God Natt!

Kommentera här: