Packa.

En gång i tiden tyckte jag det var kul att packa. Det var förknippat med nått kul, förväntningar, äventyr. 
Idag tycker jag bara att det är jobbigt även om förväntningarna på en resa är desamma.
 
Jag har stirrat på en tom väska senaste timmarna. Har kommit så långt som att jag har lagt fram skidkläderna i en hög bredvid väskan...
 
 
Vad jag har gjort istället?
Lagat mat, bakat macarons, gjort rent skidorna, påbörjat ett beställningsjobb från en kollega, ett s.k senilsnöre, diskat, slappat i soffan, skrivit packningslista (framsteg) och tänkte ett antal gånger att jag måste packa...
 
 
Förresten, jag tror att det ska vara enklare att kommentera nu, man behöver inte hålla på och skriva in en massa konstika bokstäver och siffror för att kommentaren ska godkännas, så, fritt fram att kommentera ;)
 
Nu ska jag göra ett sista ryck sedan är det sängen som väntar! God natt!

Kommentera här: