12 dagar kvar...

... tills vi sitter på ett flygplan till Rhodos, jag längtar som en tok. Dels för att det är semester och jag vet att jag kommer få vara ledig, sen längtar jag efter att få umgås med min sambo obehindrat, jag längtar efter sol, bad och god mat och jag längtar efter att bara få vara!
 
Helgen har bestått utav jobb, andra helgen i rad, andra 6-dagars veckan i rad...
 
 
 
Lite träning har hunnits med. I lördags efter jobbet hade jag bestämt mig för att springa, för att testa de nyinköpta skorna.
 
 
Asics Gel Foundation 11
 
Åkte ut till Röbo efter jobbet och det var varmt och gassande sol. Hade bestämt mig för att detta pass skulle bli något extra. Körde efter taktiken gå en låt, jogga 2 låtar. Jag hade kolla på Runkeeperappen så jag visste hur hur långt jag hade sprungit och räknade ihop det när jag var klar. Hela rundan var 9,1 km (2 varv runt i Röbos-påret) och jag joggade 6,7 km utav dessa. Jag är supernöjd! Nu är det bara att fortsätta såhär och hoppas att benhinnorna får vara friska, jag har lite känningar men inte så farligt så att jag har ont i flera dagar.
 
 
Varm, svettig och nöjd efter min prestation.
 
Tisdag idag och dags att börja jobba igen, endast 4 dagar denna vecka och ledig helg på det! Någon mer löptur ska klämmas in och självklart promenader. Det går bra med kosten, jag känner att jag har kontroll och vågen pekar sakta men säkert nedåt. Jag trivs väldigt bra med livet just nu!
 

Kommentarer:

1 Linda B:

Jag har köpt ett par asics Gt 3000 :)

Kommentera här: