Nya hål?

 
Det börjar kanske bli dags att göra nya hål i skärpet?
 
Känner även att en del byxor börjar bli större i midjan. Det är kul när man känner att kläderna som hängt långt där inne i garderoben börjar sitta bra igen! Har snart nått mitt första delmål,-10 kg innan midsommar. Har bara ca 2 kg kvar, så jag har goda förhoppningar om att det ska ske!
 
Jag tänker fortsätta på samma spår, jag mår ju bra utav det. Har knappt haft någon halsbränna alls under dessa 8 veckor jag har hållt på, tidigare kunde jag känna av det nästan varje dag. Jag känner mig gladare och piggare, det känns bra helt enkelt och jag är fortfarande lite förvånad över att det har gått så förhållandevist lätt!
 
Apropå kläder; rensade garderoben häromdagen och upptäckte att jag har en himla massa klänningar... Bara i denna hög ca 15 stycken. Så, klänningar behöver jag inte inhandla på ett bra tag! ;)
 

Kommentera här: