Nöjd.

Åkte till Röbo-spåret idag. Måste få lite variation på mina promenadvägar. Hade tänkt att det till största delen skulle bli en promenad, men det blev visst inte så. Hela rundan blev 5,31 km och det slutade med att jag joggade 4 km av dessa. Överraskande nog har jag inga känningar i benhinnorna än.
 
 
Skillnaden idag från i söndags när jag joggade 3 km är att denna gång var det lite mer kuperat + att jag lade till en mördarbacke på slutet... När man tror att den är slut, ja då går det uppför en liten bit till...
 
 
Jag är i alla fall galet nöjd med detta med tanke på att jag inte har sprungit på ca 1 år och jag trodde ju absolut inte att jag skulle klara av 3-4 km, men tji fick jag! Det går inte fort, men jag tar mig framåt! Idag visade vågen dessutom neråt igen, snart 6 kilo minus!
 
 
Svettig, röd och nöjd!

Kommentera här: