Happy!

Ja det kanske är dags att outa den stora nyheten i bloggen nu? 

På Instgram är det ute sedan länge och familj och vänner vet redan om det (+att det är kul att kunna gå tillbaka och läsa om detta senare). 

I augusti dyker det upp en bebis, vi ska bli tre! Bl.a därför lägenheten ska säljas.

I det stora hela så mår jag bra. Innan jul mådde jag lite halvkonstigt om jag inte fick äta regelbundet, typ var annan timme... Men jag har inte kräkts eller mått speciellt illa. Senaste veckorna har jag haft problem med huvudvärk men nu har jag klarat mig en vecka utan (sååå skönt). 

Har bara jobbat kvällspass hittills denna vecka och ska göra det 2 pass till. Ska testa jobba dagpass nästa vecka och se om huvudvärken håller sig borta (huvudvärken har varit som värst när jag jobbat dag)

Fast just nu vill jag helst att det ska bli  fredag så vi får göra vårt ultraljud. Faktiskt det andra, var på ultraljud för tre veckor sedan, men jag var inte så långt gången som vi först trodde. 

Har precis kommit hem efter kvällens arbetspass och funderar nu på om jag är hungrig eller ej (det är som att det inte finns någon botten i mig vissa dagar). 

Kommentarer:

1 Therese Paugart:

Grattis Johanna!
Vilken härlig nyhet :)
Stort lycka till med allt från graviditet till förlossning och bebisgos.
Ni har livets mest fantastiska tid framför er, gud så roligt!

Kram!

Svar: Tack Tessan! :)Jo det känns himla kul och lite livsomvälvande!
Rixpucko

2 Harriet:

Grattis Johanna! Förstod av något nån annan skrev på fejjan (tror det var Julia som skrev att hon skulle vikariera för dig) att ni ska få en bebis! Så otroligt roligt! Du kommer nog bli en otroligt klok och bra mamma!
Massor av grattis igen, och lycka till.
Kram från Harriet (från gamla ortopeden)

Svar: Tack så mycket! Ja det känns jättekul, stor förändring på gång som jag knappt fattat än! Hoppas det går bra med studierna och att ni har det bra i Örnsköldsvik!
Rixpucko

Kommentera här: