Midsommarveckan är här.

Vitkålsgratäng i ugnen och snart är det dags för arbetspass 3 utav 5... På torsdag får jag ledigt i 4 dagar, kan säga att jag längtar efter det! Desto mindre längtar jag till perioden efter det, då jag endast är ledig 6 dagar på 4 veckor...
 
 
 
Efter jobbet ska jag ut på en joggingrunda med en kompis, får se hur det går. Tycker alltid det är lite nervöst att springa med andra.
 
Midsommarvecka nu alltså, vad har ni för planer för midsommarafton? Här är det inte riktigt bestämt vad vi ska göra, eller rättare sagt, vi vet helt enkelt inte vad vi ska göra. Tycker det blir så varje år, man bygger upp en förväntning, allt kommer bli så himla roligt, sedan står man där veckan innan och vet inte alls vad man ska göra medans alla andra redan har planer... Men, men... vi kommer väl på något...
 
Nej, jobb var det, dags att göra sig i ordning!
 
Ha en bra dag!

Kommentera här: